Interproject : Ο Χώρος μου του Άλλου

Κυριακή 5 Απριλίου 2009

Παρεμβαση

Εδώ, που είμαστε μόνοι, μέσα στην απεριόριστη μοναξιά αυτής της ώρας και αυτού του τόπου που δεν είναι ούτε μια ώρα καθορίσιμη ούτε ένας τόπος καθορίσιμος...
Αν ειμαι σε μια παραλια της Χαβαης και να μου κανουν αερα με φυλλα φοινικα, δυο ΄τρελοι΄ αντρες δεν σημαινει οτι μου αποκλειει κανεις να μην νιωθω μοναξια!!
Επισης ειμαι σε ενα σταδιο με χιλιαδες κοσμο δεν σημαινει οτι μου αποκλειει κανεις να μην νιωθω μοναξια!!
Επομενως η μοναξια δεν εχει σχεση με τον εξω κοσμο ειναι καθαρα θεμα δικο μας και πηγαζει απο την ελλειψη επικοινωνιας με τον εαυτο μας..
Πιο απλα οταν εισαι καπου μονος μπορεις να περασεις και μονος σου καλα..Να φροντισεις τον εαυτο σου, να κανεις ομορφες σκεψεις...Κανεις παρεα με εσενα...
Για να αποφυγουμε τον εαυτο μας συνηθιζουμε να κανουμε ανουσια πραγματα πχ τσιγαρο ειναι ενας καλος φιλος για να μην νιωθεις μοναξια, αλκοολ, ναρκωτικα, κουτσομπολιο, τηλεοραση, internet κπλ
Επομενως η μοναξια ειναι συναισθημα δηλαδη αισθανομαι μονος..

1 σχόλιο:

  1. "Για να αποφυγουμε τον εαυτο μας συνηθιζουμε να κανουμε ανουσια πραγματα πχ τσιγαρο ειναι ενας καλος φιλος για να μην νιωθεις μοναξια, αλκοολ, ναρκωτικα, κουτσομπολιο, τηλεοραση, internet κπλ"
    Δεν είναι μόνο έτσι τα πραγματα.Για παράδειγμα μπορεί να ισχύει και κάτι τέτοιο: Πίνοντας, επιδιώκουμε ακριβώς την ουδετερότητα, έναν πλήρη συμψηφισμό αποχαύνωσης και υπερδιέγερσης· το ανομολόγητο όνειρο του πότη είναι η κατάσταση αιώρησης στον αφρό του θανάτου. Μ' αυτό τον αντιπερισπασμό κατορθώνει να παραβλέψει την απελπισία απ' το ότι του έλειψε εκείνο που πρωτίστως και πάντοτε λείπει, δηλαδή η πλησμονή, η περίσσεια έλλογων και ισορροπημένων σχέσεων στοργής με τους γεννήτορες. Ετσι, το ποτό είναι μια περιοχή πένθους όπου πενθείς για το φέρετρο, όχι για τον νεκρό.."Αρανίτσης, Απρίλιος 2007

    ΑπάντησηΔιαγραφή